Bakkie Doen? VVD Apeldoorn draagt sport een warm hart toe tijdens de Toertocht Giro Gelderland

Op zondag 1 mei zal de VVD vermoeide fietsers uitnodigen voor een lekkere kop koffie en een stuk Haags Krentenbrood. Bij de Sociëteit aan de Kerklaan, 100 meter voor de finish in Apeldoorn, zal er tussen 13:00 uur en 17:00 uur bij een echte koffietruck gepraat kunnen worden over wat u bezig houdt.

Apeldoorn is door haar ligging midden op de Veluwe de sportstad bij uitstek. Hoeveel sportprestaties zijn er hier al niet neergezet! Ligt sport u ook na aan het hart? Wissel dan ook eens ideeën uit met de fietsers die u hier kunt ontmoeten en bezig zijn met wederom een sportieve prestatie.

Wij willen als VVD middenin de samenleving staan. Daarom gaat de VVD met een echte koffietruck het land door. Wat gaat goed, wat gaat fout of wat kan er beter? Onder het genot van een gratis vers kopje koffie en een Hollandse versnapering kunnen er ideeën uitgewisseld worden.

Wij willen als VVD bereikbaar zijn voor iedereen. Daarom kunt u as zondag, naast VVD leden, ook fractieleden, bestuursleden, Statenleden en bewindspersonen ontmoeten.Natuurlijk staan wij er zondag niet alleen voor fietsers. De VVD is een partij die graag mensen bij elkaar brengt. Dus mocht u in de buurt zijn: kom gezellig langs voor een Bakkie!

Side events:

Meer informatie: