Politiek Café - Kansenzones binnenstad Apeldoorn

Een politiek café met Erik Ziengs, om met alle betrokkenen in de binnenstad van gedachten te wisselen. Kansenzones in Apeldoorn; wat wellicht kan leiden tot een initiatiefvoorstel.

VVD Apeldoorn ziet kansen in de binnenstad van Apeldoorn; daarover willen we met u in gesprek! De VVD denkt dat er middels het instellen van kansenzones meer mogelijk gemaakt kan worden, in samenspraak met alle stakeholders in de binnenstad. Waarbij levendigheid en leefbaarheid in nauw verband met elkaar staan, initiatieven gekoesterd worden en het leuk en gezellig gaat zijn. De VVD wil wat maken van Apeldoorn als hoofdstad van de Veluwe; u toch ook!

VVD Apeldoorn nodigt u hierbij van harte uit voor een Politiek Café op vrijdag 25 november a.s.. Deze vindt plaats in het ACEC-gebouw in Apeldoorn. In de bijlage kunt u meer informatie vinden.

U kunt zich aanmelden voor deze bijeenkomst door voor 20 november te mailen naar events.vvdapeldoorn@gmail.com. Wilt u vooraf een stelling inbrengen, of wilt u meer informatie, laat dit ons dan weten.

Tot 25 november!

Hartelijke liberale groet,