Met elkaar, voor elkaar

Het Coronavirus heeft onze levens drastisch veranderd en het eind is nog niet in zicht.

Wij zien dat heel veel mensen zich inzetten om zo goed en zo kwaad als het gaat alles te doen wat nodig is om de verspreiding van dit virus te vertragen en gelijktijdig bezig zijn om te zorgen voor hun geliefden en voor anderen die dat minder goed zelf kunnen. Dat geeft een erg warm gevoel.

Politiek is momenteel een bijzaak, met elkaar en voor elkaar deze crisis door zien te komen is het enige wat telt. Onze diepe dankbaarheid gaat uit naar die duizenden mensen die dag en nacht bezig zijn om ons hier doorheen te helpen. Gezamenlijk en ongeacht onze achtergrond kunnen we deze klus klaren en wij zullen ervoor zorgen dat ook vanuit de lokale overheid alles uit de kast gehaald wordt om deze crisis te overwinnen en waar mogelijk steunen wij u allen in deze. Wij wensen u allen sterkte in deze moeilijke tijden en pas goed op uzelf en op elkaar!

Het college van Burgemeester en Wethouders, de fractie van de VVD en alle Gemeenteraadsfracties in de gemeente Apeldoorn