Vergeet je niet op de VVD te stemmen?

Jij gaat toch ook stemmen 15 maart? Dat kan in de stembureaus van 07.30 tot 21.00 uur. Kijk op de digitale kaart voor een stembureau bij jou in de buurt. http://bit.ly/Apdstemmen

Uw stem is heel erg waardevol.
Niet alleen voor de VVD, maar ook voor Nederland.

Het gaat er namelijk om wat u wilt voor de toekomst van Nederland, uw eigen toekomst en de toekomst van uw dierbaren. Wij willen donderdag niet wakker schrikken in een land waar Denk en Wilders ons mooie land verdelen. In de Verenigde Staten en in het Verenigd Koninkrijk hield ook niemand voor mogelijk dat Trump en Brexit zouden winnen… en toch gebeurde dit.

Wij leven in een fantastisch land en dat houden wij graag zo. Wij zijn het land van de koppige pessimisten, die niet bij de pakkenneer zitten wanneer het even wat minder gaat. We hebben 51 miljard moeten ombuigen om Nederland uit de crisis te krijgen en zijn nu zelfs de 4e concurerende economie van de wereld geworden. Stap voor stap is ons land er boven op gekomen, onder leiding van de VVD. De VVD is niet weggelopen toen het minder ging met Nederland, maar is gebleven om de zware klus te klaren.

Nu vragen wij wederom om uw vertrouwen, om door te gaan. Eindelijk is er ruimte om te investeren, en om die dingen te doen waar lange tijd door de crisis geen geld voor was.

De VVD is nog niet klaar.
Mogen wij op uw stem rekenen?

Hier vindt u 139 redenen om op de VVD te stemmen: https://www.vvd.nl/nieuws/139-redenen-waarom-mark-rutte-premier-moet-blijven