VVD presenteert met trots kandidatenlijst

De VVD zet met dit team in op een combinatie van continuïteit en vernieuwing. Naast bekenden in de top 5 met Tim Kamphuis en Stefani Hilferink, zien we ook diverse nieuwe interessante gezichten. Hoogste nieuwkomer is Soler Berk op 4, hij is ondernemer binnen het sociaal domein, gevolgd door Max van Oort op 5, huidig fractievertegenwoordiger en Frits van der Ley, een bekende in het maatschappelijke leven binnen Apeldoorn, op 6. Opvallende nieuwkomer is ook Tim Masselink, net 18 jaar. Tim stimuleert al geruime tijd jongerenrepresentatie in de Apeldoornse politiek en staat nu ook zelf op de lijst namens de VVD.

Voorzitter Laurens van Piggelen meldt trots: “We zijn een brede volkspartij en dat is weerspiegeld in deze lijst. Ondernemers, vertegenwoordiging uit dorpen, ervaring vanuit het zorgdomein en bovenal volop talent. Los van de individuele kwaliteiten, zijn we ook verheugd dat deze samenstelling vooral een team is dat elkaar versterkt”.

De laatste punten van het verkiezingsprogramma worden momenteel afgerond, maar duidelijk is wel waar de VVD op gaat inzetten. “We gaan met dit team keihard aan de bak voor Apeldoorn. Denk aan belangrijke onderwerpen als betaalbare woningen, bloeiende economie, een duurzame omgeving, ruimte voor ondernemers en een veilige gemeente”, aldus Jeroen Joon, lijsttrekker.